۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85457706
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سایپا: ملوان تیمی تاکتیکی و قدرتمند است

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
کد خبر: 85457706
سرمربی سایپا: ملوان تیمی تاکتیکی و قدرتمند است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ملوان تیمی قدرتمند و تاکتیکی است که بسیار خوب بازی می‌کند.

به گزارش ایرنا، مجتبی سرآسیایی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سایپا در بندرانزلی اظهار کرد: تیم ما نیز مقابل ملوان بسیار خوب ظاهر شد و از بازی لذت بردم و به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که با وجود خستگی زیاد، با تمام توان بازی کردند.

وی افزود: بازیکنان سایپا تا دقیقه آخر بر اساس کارهای تاکتیکی کادرفنی کار کردند و بسیار خوب ظاهر شدند اما در نهایت قادر به شکست ملوان در بندرانزلی نشدیم که البته گل نخست ملوان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به هیچ وجه خطا نبود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بازیکنان ما خسته بودند زیرا برای حرکت و رسیدن به بندرانزلی، بیش از هفت ساعت معطل شدیم و حدود پنج ساعت نیز در راه بودیم و به همین دلیل تقاضا کردیم که یک روز بازی ما به عقب بیفتد که متاسفانه با خواسته ما موافقت نشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: همانگونه که همگان شاهد بودند تمام تعویض‌های ما به دلیل گرفتگی عضلات بازیکنان بابت خستگی بود، البته هدف ما این بود که چهارشنبه به گیلان سفر کنیم تا ریکاروی خوبی داشته باشیم اما متاسفانه این امر میسر نشد.

سیرآسیایی بیان کرد: به هر حال بازی بسیار خوبی بود و جو ورزشگاه نیز عالی بود و همچنین بازیکنان ما نیز بازی را به خوبی مدیریت کردند به خصوص مهیار زحمتکش که اهل بندرانزلی است فوق العاده بود.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و سایپا غروب جمعه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان در وقت های اضافه با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha