۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85457719
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مربی ملوان: برتری محسوسی نسبت به تیم سایپا داشتیم

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
کد خبر: 85457719
مربی ملوان: برتری محسوسی نسبت به تیم سایپا داشتیم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار مقابل سایپا برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتیم و بازی یک‌طرفه بود.

به گزارش ایرنا، محمد نوری جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سایپا در بندرانزلی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از بازیکنان ملوان شاهد بودیم اما ابتدا باید از هواداران تشکر کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه ما را تشویق کردند.

وی افزود: البته این هواداران پرشور از ابتدای فصل با ما همراه بوده و در تمامی بازیها ما را حمایت می کنند و ما نیز در بازی‌های خانگی فقط به دنبال کسب پیروزی هستیم تا دل هواداران خود را شاد کنیم.

وی در ادامه به عدم حضور مهدی تارتار در نشست خبری اشاره و بیان کرد: تارتار به دلیل کمر درد نتوانست در این نشست خبری حضور یابد و بابت این امر از خبرنگاران نیز عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: به هر حال شرایط مسابقات جام حذفی تفاوت دارد و شاهدیم که تیمهای استقلال و پرسپولیس حذف شدند زیرا جام حذفی جام شگفتی‌ها محسوب می‌شود و برخی از تیم‌ها نیز در این جام شگفتی ساز می‌شوند.

نوری اضافه کرد: البته در دیدار مقابل سایپا بازی یک طرفه بود و با توجه به اینکه ۲ گل به ثمر رساندیم اما متاسفانه چند موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست دادیم و روی یک اشتباه نیز گل خوردیم اما در نهایت به پیروزی رسیدیم و امیدواریم که بتوانیم در ادامه نیز با موفقیت بازی ها را به اتمام برسانیم.

وی به داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سعی ما این است که در خصوص داوری صحبت نکنیم اما در ۲ بازی اخیر ملوان، داوری وضعیت خوبی ندارد و در این دیدار نیز ۲ پنالتی به سود ما اعلام نشد و باید در رقابتهای جام حذفی هم از داوران باتجربه استفاده شود.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و سایپا غروب جمعه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان در وقت های اضافه با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha