۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۱۱
کد خبر: 85457746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پرسپولیس: انتظار بازی سخت در اراک را داشتیم

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۱۱
کد خبر: 85457746
سرمربی پرسپولیس: انتظار بازی سخت در اراک را داشتیم

اراک - ایرنا - سرمربی پرسپولیس گفت: بازی در اراک برای تیم پرسپولیس و سایر تیم‌های فوتبال سخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «اوسمار لوس ویرا » شامگاه جمعه در نشست خبری بعد بازی با آلومینیوم در اراک‌ افزود: در این رقابت، بازی از نظر بهسازی و فیزیکی برای ما سخت شد.

وی بیان کرد: در این رقابت ما نتوانستیم بازی که همیشه انجام می‌دادیم را داشته باشیم ما باید بتوانیم اشتباهاتی که داشتیم را درست کنیم چون با یک لیگ روبرو هستیم.

سرمربی باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس درباره این سوال که هواداران معتقدند چرا شما با تعویض تکراری زمین را از ستارگان خالی کردید؟ گفت: باید تعویض انجام میشد تا در زمین بازی رقابت شکل بگیرد و دوندگی بازیکنان بیشتر شود زیرا آلومینیوم بازیکنان خوبی دارد و خوب بازی می‌کنند.

اوسمار لوس ویرا افزود: ما با تعویض در وقت اضافه توانستیم دو گل بزنیم و جلو بیفتیم مشکل ما امروز در بخش هجومی نبود بلکه مشکل ما در بخش دفاعی بود.

اوسمار در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید، پرسپولیس چهار بازی را باخته، مشکل پرسپولیس در اراک چیست؟ گفت: ما در مسابقه قبلی، بازی را واگذار کرده بودیم.

وی افزود: این بازی برای ما متفاوت بود، تفاوت آن با بازی قبل که یک‌ بر صفر باختیم این بود که استراتژی خوبی در آن دیدار داشتیم، پرسپولیس باید بیشتر تلاش کند، چون سالهای آینده هم این بازی ها را خواهد داشت.

وی درباره حضور بیرانوند نیز گفت: دروازه‌بان اصلی پرسپولیس به خاطر مصدومیت امکان حضور در این مسابقه را نداشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha