۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85458275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸۰۰ پرونده در کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری قزوین بررسی شد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85458275
۵۸۰۰ پرونده در کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری قزوین بررسی شد

قزوین - ایرنا - معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین گفت: پنج هزار و ۸۰۰ فقره پرونده با ماهیت رسیدگی به اختلاف بین مودیان و شهرداری سال گذشته در کمیسیون‌های ماده ۷۷ بررسی شد.

مسعود حاج نصراله‌ئی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج هزار و ۷۰۷ فقره پرونده در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته که تقریباً ۹۷ درصد تمامی پرونده‌ها را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: این پرونده‌ها در راستای حل اختلاف بین مودیان و شهرداری قزوین در سال گذشته با محوریت و موضوع عوارض نوسازی و عمران شهری، عوارض مشاغل، بهای خدمات پسماند و عوارض جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰، تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

حاج نصراله‌ئی تصریح کرد: ماهیت کمیسیون ماده ۷۷ بررسی اختلاف بین مودیان و شهرداری است، اما کمیسیون ماده ۱۰۰ مربوط به تخلفات ساختمانی بوده و موضوعات این پرونده ها مربوط به مطالبات شهرداری می‌شود.

به گفته این مسوول، کمسیون ماده ۷۷ دارای سه عضو اصلی از جمله نماینده قوه قضاییه، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای شهر است که نظر و رای این سه عضو در خصوص پرونده‌ها به این کمیسیون ارجاع می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ۱۳۲ نشست سال گذشته در کمیسیون ماده ۷۷ برگزار شد که به طور متوسط در هر نشست به صورت تقریبی تعداد ۴۴ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha