۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبر: 85458740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران: ابعاد عملیات وعده صادق برای جوانان تبیین شود

ملارد - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، عملیات وعده صادق را مدیریت مهندسی تمام عیار نظامی توسط سپاهیان اسلام برشمرد و گفت: باید ابعاد گسترده این عملیات برای نسل آینده تبیین و گفته شود تا بدانند چه اتفاق بزرگی رقم خورده است.

به گزارش ایرنا، عباس جوهری شنبه شب در جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان ملارد از عملیات صادق به عنوان یک حرکت تاریخی و عملیات دقیق برنامه ریزی شده یاد کرد و اظهار داشت: هنوز ابعاد و عظمت این عملیات آشکار نشده است.

وی پیچیدگی، ترکیبی بودن و حجم آتش بکار گرفته شده عملیات وعده صادق را بازگو کرد و آن را اولین اقدام دولت پایه بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی دانست که می توان گفت فلسفه این عملیات این بود که ایران توانایی رساندن موشک های خود به سرزمین اسرائیل جعلی را دارد.

جوهری ادامه داد: در حالی حساس ترین مرکز این رژیم در این عملیات مورد اصابت قرار گرفت که همه استعدادهای دشمن در حوزه پدافندی در حال آماده باش بود و بسیاری از کشورهای اروپایی در این چند روز به کمک رژیم صهیونیستی آمده بودند.

این مسئول افزود: معمولا در مانورها تنها پرتاب یک یا چند موشک تمرین شده بود و این حجم آتش، نشان از توانمندی ایران است که فقط در حد خبر و ادعا باقی نماند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران سطح تعامل و تفاهم بی نظیر و مومنانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان ملارد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: چهار سرفصل راهبردی و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در برگزاری انتخابات به خوبی و در کمال دقت و در حد وظایف تعیین شده در سطح استان تهران به شایستگی اجرا و کارها بر اساس آنها پیش رفت.

جوهری به حساسیت برخی امور مانند برگزاری انتخابات در استان تهران هم اشاره کرد و گفت: سیبل و هدف اول دشمن در تحرکاتش شهر تهران و شهرستانهای استان تهران است که با تلاش و اهتمام دستگاههای مرتبط و هیات های اجرائی و نظارت بدون هیچ مشکلی انتخابات ۱۱ اسفند برگزار شد به گونه‌ای که رضایت نامزدهای انتخاباتی را نیز به دنبال داشت.

سرپرست فرمانداری ملارد هم در این نشست ضمن تقدیر از همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات گفت: اجازه ندادیم احدی از روسا و کارمندان دولت در شهرستان له یا علیه نامزدی فعالیت کند.

امین اسدی افزود: همکاری اعضای هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی در روند برگزاری انتخابات در شهرستان ملارد در بالاترین سطح همکاری قرار داشت که طی آن حماسه ماندگار، عظمت و اقتدار و اراده‌ بی‌همتای مردم انقلابی شهرستان ملارد در انتخابات یازدهم اسفند به نمایش درآمد و افتخاری دیگر برای این دیار خلق شد.

رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان ملارد ادامه داد: دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان ملارد با رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری و حق الناس‌دانستن آرای مردم، در تمام فرآیند انتخابات زمینه حضور حداکثری را فراهم کردند.

شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران به همراه شهرستانهای شهریار و قدس یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha