۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85459329
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۳۳ شهید کارگری گنبدکاووس برگزار شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85459329
یادواره ۳۳ شهید کارگری گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس- ایرنا- یادمان ۳۳ شهید جامعه کارگری گنبدکاووس به‌مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) با حضور شماری از کارگران و کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این آیین، جامعه کارگری را ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی دانست که با کار و تلاش و زور بازو، رزق حلال برای خانواده خود به دست می‌آورند.

حجت الاسلام مرتضی عمارلو افزود: کسب روزی حلال در قرآن و آموزه‌های دینی مورد تاکید است و کارگران در صدر اقشار جامعه برای کسب روزی حلال قرار دارند.

وی بابیان اینکه اعتبار هر فرد نزد خدا به تقوا و پرهیزکاری اوست، ادامه داد: اعتبار برخی‌ها را بر پایه پول، مقام، خانه بزرگ و خودرو گران‌قیمت می‌سنجند در حالی که این گونه امور مادی بوده و ارزشی نزد خداوند ندارد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس هم در این آیین با گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: رشد و توسعه و آبادانی هر کشور مرهون جامعه کارگری است.

ایوب هلاکو همچنین کارگر و کارفرما را دو بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت تکریم بیشتر این دو قشر و رفع مسائل و مشکل آنان از سوی دستگاه‌های اداری و اجرایی، افزود: شهرستان گنبدکاووس شش هزار و ۶۱۵ کارگاه با ۴۵ هزار و ۳۵۱ کارگر بیمه شده دارد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۵۲۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha