طرح آبرسانی در ۴۰۰ روستای آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌‎غربی با اشاره به تلاش همه جانبه این شرکت در راستای برخورداری بیش از سه میلیون نفر از جمعیت استان از آب شرب سالم و بهداشتی گفت: طرح محرومیت زدایی و آبرسانی در ۴۰۰ روستای استان در دست اجراست.

به گزارش ایرنا، محمد اشرفی روز یکشنبه در آییم افتتاح طرح تامین آب روستای مخین بخش قطور خوی افزود: این طرح با همکاری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۷ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند .

وی اظهار کرد: برنامه های متعددی برای تامین آب شرب شهرها و روستاهای سطح استان از محل های مختلف از جمله اعتبارات ملی، استانی، سرمایه گذاری و ماده ۵۶ داریم و با همت و تلاش همکاران به سرانجام خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: طرح‌های میان مدت و بلندمدت نیز در شهرستان خوی در حال اجرا داریم که از برنامه‌های میان مدت می توان به اجرا و تکمیل مخازن در دست ساخت اشاره کرد و پروژه بلند مدت نیز انتقال آب از سد آغ چای یا الند است .

به گزارش ایرنا، طرح تامین آب روستای مخین با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که بهسازی ۲ دهنه چشمه و احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش به شمار می رود.

یک هزار و ۳۰۶ نفر از این طرح برخوردار شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha