۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85460250
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نقره داغ کشتارگاه مرغ در شهرستان بهار برای گرانفروشی

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبر: 85460250
نقره داغ کشتارگاه مرغ در شهرستان بهار برای گرانفروشی

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی برای گرانفروشی مرغ دریک کشتارگاه در شهرستان بهار خبر داد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده یک کشتارگاه مرغ برای گران فروشی ۲۵ هزار و ۴۷۹ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش یک میلیارد و ۱۹ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بهار رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: پس از ارسال پرونده به اجرای احکام، جریمه از متهم وصول و پرونده مختومه شد.

یونسی افزود: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از این واحد صنعتی، گزارش تخلف گران فروشی مرغ را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

این مقام مسوول یادآور شد: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی، تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی خاطر نشان کرد: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha