۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85507745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه چهار میلیارد ریالی برای کشتارگاه مرغ متخلف در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه چهار میلیارد ریالی برای تقلب در بسته بندی گوشت مرغ در یک کشتارگاه ملایر خبر داد.

مرضیه یونسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده یک کشتارگاه مرغ برای تقلب در بسته بندی ۵۰۴ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

وی خاطر نشان کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به وجود خونابه در بسته بندی های گوشت مرغ مغایر با ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور ، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: بازرسان اداره دامپزشکی در بازرسی از این واحد صنعتی، گزارش تخلف تقلب در بسته بندی گوشت مرغ را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ خرداد ماه امسال سه هزار و ۱۶۶ فقره پرونده تخلف با موضوعات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت دارو و درمان تشکیل شده است که از این تعداد پرونده ۲ هزار و ۸۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است و متخلفان بیش از ۹۴۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

یونسی تصریح کرد: ۱۸۵ گروه بازرسی تعزیرات حکومتی استان طی این مدت روانه بازار شده‌اند و یک هزار و ۵۱۵ بازرسی صورت گرفته و منجر به تشکیل یک هزار و ۷۵ پرونده تخلف شده است.

 جریمه برای متصدی گرانفروش لوازم آرایشگاه در ملایر

رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریالی برای یک فروشگاه لوازم آرایشگاه به دلیل گرانفروشی میز و صندلی و ملزومات آرایشگاه خبر داد.

محمدمهدی یلفانی گفت: پرونده یک فروشگاه لوازم آرایشگاه به ارزش ۲۱۹ میلیون ریال برای دریافت وجه اضافه از مشتری و عدم صدور فاکتور در شعبه دوم اداره تعزیرات حکومتی ملایر رسیدگی شد.

رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی و با توجه به کارشناسی اتحادیه، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن مبلغ اضافه دریافتی به شاکی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با گزارش بازرسان اتاق اصناف شهرستان ملایر و شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی فروش ملزومات آرایشگاه، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha