۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85460495
T T
۲۹ نفر

برچسب‌ها

کلاغ نوک سرخ مدیر رستوران گیلانی را وارد سیر مراحل قضایی کرد 

رشت – ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت اعلام کرد: نگهداری تعدادی جانور کمیاب از جمله کلاغ نوک سرخ موجب تشکیل پرونده قضایی برای مدیر یک کافه رستوران در این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و اموررسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست گیلان محمد تقی تقی زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: پس از گزارشات رسیده مبنی بر نگهداری تعدادی از جانوران وحشی در قفس توسط صاحب یکی از کافه رستوران های شهر رشت، پرسنل یگان حفاظت محیط زیست با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی با اخذ دستور از مقام قضایی کافه رستوران مذکور را مورد پایش و بازدید قرار دادند.
وی افزود: پس از برسی دقیق مکان مورد نظر تعدادی جانور وحشی از جمله سنجاب ایرانی، کلاغ نوک سرخ، کلاغ جنگلی و جغد که به صورت غیر مجاز نگهداری می شدند کشف و ضبط شد.
تقی زاده افزود: جانوران مکشوفه برای تیمار و آماده سازی به منظور رها سازی در طبیعت به مرکز نگهداری حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان انتقال یافتند و مستندات و صورتجلسه تنظیمی نیز به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
تقی زاده از همه مردم طبیعت دوست گیلان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه نگهداری گونه‌های کمیاب حیات وحش در اسارت و خارج از زیستگاه طبیعی خود، موارد را در اسرع وقت به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای حفظ و حراست از این ذخایر خدادادی به عمل آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha