انتخابات هیات مدیره ۷۴ اتحادیه صنفی استان تهران به صورت الکترونیکی برگزار شد

شهرری - ایرنا - معاون اموربازرگانی مدیرکل کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران سال گذشته تعداد ۳۲۸ جلسه هماهنگی جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی تشکیل و ۷۴ انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار، پروانه فعالیت اعضا صادر و مابقی اتحادیه‌ها نیز اجرا خواهد شد.

حسن میرزایی روز سه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی که مهلت قانونی آنها به پایان رسیده خبر داد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون نظام صنفی و آیین نامه های اجرایی آن، برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی به ریاست سازمان های صنعت، معدن و تجارت به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶ اتاق اصناف در استان تهران با ۴۳۰ اتحادیه صنفی فعال است که بر اساس آمار، تعداد ۴۶۲ هزار و ۳۳۲ واحد صنفی در این استان فعالیت می کنند.

میرزایی با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰ هزار واحدتولیدی صنفی در استان تهران افزود: به دلیل قانون شعاع ۱۲۰کیلومتری و ممنوعیت ایجاد واحد صنعتی جدید، برخی از تولیدکنندگان علاقمند به تولید در استان اقدام به دریافت مجوزهای پروانه صنفی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha