۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85462372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره مندی روزانه ۵۰ هزار نفر از مراکز درمانی تامین اجتماعی البرز

کرج - ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر از بیمه شدگان از خدمات درمانی مراکز ملکی و طرف قرارداد تامین اجتماعی این استان بهره مند می شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز، دکتر داریوش طاهرخانی روز سه شنبه در نشست شورای راهبردی تامین اجتماعی استان البرز که به مناسبت هفته گرامیداشت کارگر برگزار شد، افزود: سال گذشته در بخش درمان مستقیم ۲ میلیون ۵۹۵ هزار نفر از خدمات بخش سرپایی و ۴۵ هزار و ۷۸۵ نفر در بخش بستری از خدمات درمانی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز بهرمند شدند.

وی ادامه داد: در بخش درمان غیر مستقیم با یک هزار و ۷۴۹ مرکز تشخیصی، درمانی و دارویی طرف قرارداد هستیم که در این حوزه پارسال ۱۵ میلیون و ۳۲ هزار و ۷۵۱ نسخه دارویی در بخش سرپایی و ۱۷۰ هزار و ۷۲۱ نسخه دارویی در بخش بستری برای بیمه شدگان صادر شده است .
طاهرخانی افزود : مسائل و مشکلات حوزه درمان بسیار حایز اهمیت بوده و با حمایت سازمان تامین اجتماعی و مساعدت و پیگیری استاندار البرز افزون بر کلنگ زنی بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد در سال گذشته ، در راستای توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، توسعه پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی ، پلی کلینیک تخصصی نظرآباد و پلی کلینیک تخصصی حصارک کرج در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی باید دغدغه ای برای درمان نداشته باشندو هدایت بیماران از مراکز تامین اجتماعی به سایر بخش ها، مغایر ضوابط است که اگر مراکز امکانات ارائه خدمت مورد نیاز یک بیمار را نداشته باشند، براساس ضوابط ارجاع و یا اعزام بیمار به سایر حوزه ها باید از طریق نظام اداری مراکز انجام شود.

بیش از یک میلیون و۶۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و۲۰۰ هزار نفری البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha