۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85462520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی نساجی مازنداران: محکوم به جمع کردن امتیازات هستیم

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85462520
مربی نساجی مازنداران: محکوم به جمع کردن امتیازات هستیم

اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فردا با تیم خوب، اصیل و با شخصیت ذوب آهن بازی داریم، میدان بازی ذوب آهن و اصفهان همیشه سخت و چالش برانگیز بوده است اما ما محکوم به جمع کردن امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی صداقت سه شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و نساجی مازندران افزود: با توجه به شرایطمان در جدول، این بازی برای ما سخت تر هم هست اما امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را در بازی فردا رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: شرایط جدول اجازه هیچ نوع فکر دیگری به ما نمی دهد و ما فقط با تفکر گرفتن نتیجه وارد زمین می شویم. امیدواریم و مطمئن هستیم که می‌توانیم شرایط جدول را تغییر دهیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازنداران خاطرنشان‌کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی فردا و دیگر بازی ها، بهترین کیفیت را ارائه دهیم و معتقدیم که جایگاه نساجی این جای جدول نیست و این جایگاه در پایان فصل تغییر خواهد کرد.

صداقت ادامه داد: در این بازی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، محمد رضا آزادی ، آریا برزگر، محمود قائد رحمت و احسان حسینی را در اختیار نداریم اما اجازه فکر کردن به این مسائل را نداریم و باید تمام توان خود را در زمین بگذاریم.

وی تصریح شد: تمام حواس و تمرکز ما روی جمع آوری امتیازات در هر بازی هست و بازیکنان جایگزین هم با کیفیت خوبشان توانستند جواب خواسته های کادر فنی را بدهند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار امیدواری کرد که فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه شود که با توجه به کیفیت هر ۲ تیم این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌ آهن و نساجی در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌ برتر فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha