۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85463231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد: ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: فرهنگیان در کنار آموزش مطالب علمی نسبت به ترویج آموزه های اخلاقی و اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز معلم در مهاباد افزود: علم آموزی بدون در نظر گرفتن مسایل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسایل اخلاقی و تربیتی انسان های با اخلاق، عدالت خواه و خدمتگزار حاصل شده که می توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیروهای با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نطام جمهوری اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی دارد.

فرماندار مهاباد: ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha