استاندار گیلان: بیداری مردم و دانشجویان جهان لرزه بر پیکر استکبار انداخته است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: بیداری مردم به ویژه دانشجویان جهان برگرفته از خون شهدای گران‌قدر ایران، لرزه بر پیکر استکبار انداخته است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: اکنون شاهدیم که دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و دیگر کشورهای جهان تجمع و راهپیمایی برگزار و از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت می‌کنند.

وی افزود: استکبار جهانی که سال ۱۴۰۱ اغتشاشات را در ایران به راه انداخت و امروز نیز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار رژیم جعلی صهیونیستی قرار می‌دهد اکنون به محور اعلام انزجار جهانیان تبدیل شده است.

عباسی اظهار کرد: امرو ما به برکت خون شهدا شاهد بیداری مردم جهان علیه اقدام‌ها و سیاست‌های استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: از سویی قدرت امروز ما نیز برگرفته از خون شهدا و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های الهی آنان در جامعه است و باید بکوشیم تا فرهنگ جهاد و شهادت را بیش از پیش برای نسل امروز و آینده معرفی کنیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل مسیر و نقشه راه ایثار، فداکاری و شهادت را برای ما ترسیم کرد و شهدای گران‌قدر نیز این راه را برای ما نمایان ساختند و اینک ما باید این مسیر روشن را با تمام وجود ادامه داده و آن را به نسل جدید نیز بسپاریم.

وی بیان کرد: با وجود آن که شهدای گرانقدر ما مایه و باعث اقتدار نظام شده اند اما تا زمانی که جبهه استکبار وجود دارد باید برای مقابله با تهدیدهای دشمنان، ساز و برگ مناسب برای دفاع از خود را فراهم سازیم و سنگرهای دشمنان را فتح کنیم.

عباسی به تلاش بیشتر برای آشنایی مناسب نسل امروز با رشادت‌های و دلاوری‌های شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا دهه هشتاد و نودی‌ها با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای ما بیشتر آشنا شوند و فرهگ ایثار و شهادت را به خوبی درک کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: به همین دلیل باید آرمانهای شهدا را بیشتر در جامعه ترویج داده و بازگو کنیم و کوچه و خیابانها را به نام و عکس شهدا مزین و به نسل امروز یادآوری کنیم که شهدای ما با خدا پیمان بسته بودند و همه داشته های خود را برای حفظ این نظام و میهن در طبق اخلاص گذاشتند و وظیفه ماست که مسیر آنان را ادامه داده و از این نظام و کشور حراست کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha