۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 85463729
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مس یک گل گهر یک؛ دربی کرمان برنده نداشت

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 85463729
مس یک گل گهر یک؛ دربی کرمان برنده نداشت

کرمان - ایرنا - دیدار دربی استان کرمان بین تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته ۲۵ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک تساوی خاتمه یافت و این دیدار برنده ای نداشت.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد و ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه بازی نفس‌گیر به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
گل نخست این بازی را ابتدا سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی پاس روبروتو تورس برای تیم فوتبال گل گهر سیرجان به ثمر رساند و مس نیز در دقیقه ۶۱ توسط فرشید باقری به گل رسید و این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشت.
همچنین در این دیدار احمد زنده روح کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و همچنین سجاد شهباز زاده و فرشید باقری از تیم مس رفسنجان با کارت زرد داور جریمه شدند.

ترکیب مس رفسنجان و گل گهر سیرجان
شاگردان محرم نویدکیا در تیم فوتبال مس رفسنجان برای بازی در دربی کرمان حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده بودند.
همچنین محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‍پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح و قائم اسلامی خواه نیز شاگردان مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر سیرجان را در این بازی تشکیل دادند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس رفسنجان پس از این بازی با ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم و گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر کشور جام خلیج فارس قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha