استاندار لرستان: اقتدار نظام مرهون مقاومت مردم است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز پنجشنبه در دیدار صمیمی با گروه ها و تشکل های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان در راه انقلاب ایستادگی و فداکاری کرده اند و باید آنها را با چشم دل درک کرد و قدر نهاد.

وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند ادامه داد: باید خدمتگزار مردم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم بنابراین خانواده شهدا میدان داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند.

شفقت گفت: مشقت کاری با مهربانی مردم آسان می‌شود و مدیریت جدید اجرایی لرستان در خدمتگزاری به مردم آماده و در مدت کمتر از یک ماه از انتصاب، بین اقشار مختلف حاضر شده است.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور با تمام توان پا به عرصه گذاشته تا بتواند مشکلات را برطرف کند هرچند که زمان نیاز است چرا که از ابتدای انقلاب تاکنون جمهوری اسلامی مورد هجمه های متعدد دشمن بوده است اما ما هوشیارانه عمل می‌کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به ثبات قدم در مسیر انقلاب بیان کرد: با رویکرد قدرت و دفاع از کشور در مقابل دشمن ایستاده ایم و رییس جمهور نیز آماده برطرف‌ کردن مشکلات می‌باشد.

شفقت افزود: تلاش خواهیم کرد ضعف ها را برطرف کنیم که در این راستا اقدام جهادی اثرگذار خواهد بود بنابراین با توجه به فعالیت هوشمندانه دولت سیزدهم، امیدواریم غفلت های گذشته برطرف شود.

وی اظهار کرد: اقتدار نظام را مردم به همراه آوردند که توانسته ایم از فاصله هزاران کیلومتر دشمن را مورد هدف قرار دهیم همچنین وعده صادق وعده مقام معظم رهبری بود که فرزندان ایشان به حق عمل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز اظهار کرد: در مکتب ولایت استوار هستیم و در بحث اشتغال فرزندان ایثارگران از استاندار انتظار ویژه داریم.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات جهادی مشکلات این قشر را برطرف کنیم و شرمنده خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان نشویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha