۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85463846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: حفظ وحدت و یکپارچگی اصل و اساس توسعه استان است

خرم آباد- ایرنا-‌ استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در لرستان تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها مردم، شخصیت‌های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنند و نگارش اهالی رسانه وحدت‌گرا و یکپارچه باشد چرا که این اصل و اساس کمک به توسعه و پیشرفت جامعه است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور گفت: اگر با این رویکرد در استان تلاش کنیم سرمایه‌گذاران لرستانی و غیر لرستانی با فراغ بال حضور پیدا می‌کنند و امنیت سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

شفقت ایجاد وحدت را برای افزایش نظارت‌ها موثر دانست و افزود: نظارت برخلاف تفرقه افکنی است و قطعا نظارت برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است و دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تاکید کرده است.

استاندار لرستان رویکرد نظارتی را بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره دانست و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت دعوت کنند.

وی با اشاره به مهربانی مردم لرستان، افزود: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما جز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان چیز دیگری نیست.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: با پیگیری مسوولان به ویژه آقای زیویار، استاندار سابق، روز اول خرداد، روز عملیات حاج‌عمران و شهدای آن به نام روز لرستان تصویب شده است.

در این جشنواره الهام بابایی، زهرا جمشیدی نسب، مریم نریمانی و محمد یاراحمدی از ایرنا لرستان در بخش های تیتر، مصاحبه، یادداشت و کلیپ برگزیده و تقدیر شدند.

گفتنی است بیش از ۴۷۰ اثر از حدود ۸۰ رسانه استان به این جشنواره ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha