۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85464910
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری: مظلومان جهان یقه زورگویان را با اقتدار می گیرند

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه افکار عمومی فساد و زورگویی را تحمل نخواهد کرد، گفت: مظلومان جهان یقه زورگویان را با اقتدار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری با ذکر این نکته که رژیم صهیونسیتی در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است، افزود:امروز دانشجویان بیش از ۸۰ کشور جهان در حمایت از مردم غزه تظاهرات می کنند.

امام جمعه ساری به سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام اشاره کرد و افزود: این امام همام احکام و اعتقادات دینی را به درستی تبیین کردند و دین اسلام همان مذهب جعفری است.

آیت الله محمدی لائینی با توضیح این که ۴۰۰ شهید طلبه مازندران در مکتب امام جعفر صادق علیه السلام مقولات مذهبی و دینی را فرا گرفته اند، ادامه داد: در جامعه اسلامی همه باید به به اعتقادات دینی و مذهبی پایبند باشیم.

امام جمعه ساری: مظلومان جهان یقه زورگویان را با اقتدار می گیرند

آیت الله محمدی لائینی به حماسه وعده صادق اشاره و تاکید کرد: روایت گری همه جانبه این اقدام بزرگ در جامعه کمرنگ است.

وی وعده صادق دولت سیزدهم را در حوزه اقتصادی را نیز مورد تاکید قرار داد وبیان داشت: وعده صادق در قوه قضاییه نیز از دیگر مطالبات مردم است.

امام جمعه ساری به انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار، سوادکوه و سیمرغ اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است.

آیت الله محمدی لائینی به روز معلم و نقش آموزش و پرورش و حوزه علمیه در تربیت و پرورش جوانان اشاره کرد و گفت: امروز مسوولیت معلمان در آموزش و پرورش بسیار خطیر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha