۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85487688
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری: تداوم جهاد خدمت، وظیفه امروز مسوولان است

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی سرلوحه جهاد خدمت بود، خاطرنشان کرد: این جهاد خدمت پس از او نیز ادامه خواهد داشت و وظیفه امروز مسوولان تداوم این مسیر است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تشییع پیکر رئیس جمهور شهید بسیار شایسته برگزار شد و شاهد حضور میلیونی مردم در این مراسم بودیم.

وی اظهار داشت: تحلیل این مراسم و حضور را باید صاحبنظران بررسی کنند اما می توان فهمید که احترام به مردم منجر به احترام متقابل از سوی مردم می شود.

امام جمعه ساری گفت: مردم در وجود شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت صداقت، پشتکاری، فداکاری و سکوت در برابر ناملایمات دیدند و اینکه تمام فکر و ذکر این شهدا مردم بود.

وی ادامه داد: مردم ایران خادم شناس و خادم صادق را می شناسند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: مازندران آخرین استان که سفر استانی شهید آیت الله رئیسی به آن انجام شد و ایشان از حضور و استقبال مردم تشکر کرده بودند و مصوبات خوبی این سفر برای این خطه از شمال کشور داشت.

وی توضیح داد: وظیفه امروز که تجلیل از شهدای خدمت، جهاد خدمت از سوی مسوولان است و رویه خدمت به مردم را ادامه دهند بدون اینکه سستی در این مساله رخ دهد.

امام جمعه ساری اضافه کرد: جهاد انتخابات در هشتم تیرماه برای انتخاب رئیس جمهور جدید را پیش رو داریم و فردی را انتخاب کنیم که همچون رئیسی همین خدمت و پشتکار را داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و در پیام مقام معظم رهبری فرمودند" در نظام اسلامی حکمرانی بشری و هدف ها الهی است" و گفت:آنچه که نظام حکومت اسلامی از نظامات شرق و غرب جدا می کند همین است.

امام جمعه ساری گفت: هفتم خرداد ماه آغاز به کار مجلس شورای اسلامی جدید است که امیدوارم مجلس جدید، مدار مجلس انقلابی بودن را طی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha