هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد نیاز است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل طرح نیمه‌تمام خوابگاه ورزشکاران در شهرکرد با قدمت حدود ۲۰ سال به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمود سلیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت خوابگاه ورزشکاران شهرکرد(هتل بام) از سال ۱۳۸۳ در شهرکرد آغاز شد و تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات، این طرح نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: این طرح پنج‌هزار مترمربع زیربنا دارد و تاکنون بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

سلیمی به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: با وقفه طولانی عملیات اجرایی و ساخت این طرح از سال‌گذشته آغاز شده و کمبود اعتبارات یکی از مهمترین دلایل تکمیل نشدن این طرح است.

به گفته وی، این طرح شامل سوئت خوابگاهی ورزشکاران، سالن آمفی تئاتر، رستوران وخوابگاه ورزشکاران است و با اجرایی این طرح می‌توان زمینه حضور ورزشکاران ومسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف در استان را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: این طرح فضای اقامتی برای ورزشکاران ملی را تامین می‌کند و کمبود سرانه خوابگاهی ورزشکاران را رفع می‌کند و فضاهای گردشگری برای اسکان گردشگران ورزشی را فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری ۵۰ هزار و ۳۷۴ ورزشکار سازمان یافته است که یکهزار و ۵۰۰ نفر دارای مقام‌های قهرمانی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha