عربشاهی: اورونوف تاثیرگذار و در خدمت تیم است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اوستون اورونوف بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که در خدمت تیم، فوتبال بازی‌ می کند. مطمئن باشید پرسپولیس با تلاش او و سایر نفرات، می‌تواند دوباره قهرمان لیگ شود.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص دیدار این تیم با نساجی مازندران که با برتری دو بر یک شاگردان اوسمار همراه شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی، نمایش خوبی داشت. از همان دقایق ابتدایی مشخص بود که تیم برای بُرد به میدان آمده و به خصوص در نیمه نخست اجازه خودنمایی به میزبان را نداد. البته نساجی جان دوباره‌ای گرفته و تیمی نبود که دست و پا بسته وارد بازی شده باشد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم تا تیم در کورس بماند.

وی افزود: تیم در این بازی علی‌رغم اینکه در دو دیدار گذشته نتوانسته بود نتایج لازم را کسب کند، روحیه خوبی داشت و بازیکنان، کارهای تیمی و ترکیبی را به بهترین شکل ممکن در زمین اجاره کردند. البته نمایش خوب اوستون اورونوف را نیز نباید نادیده گرفت. او با حرکات رو به جلو و دریبل‌های تماشایی خود، من را یاد ناصر محمدخانی انداخت.

پیشکسوت پرسپولیس، خاطرنشان کرد:‌ نباید عملکرد خوب این بازیکن ازبکستانی و تاثیرش روی بازی پرسپولیس را نادیده گرفت، اما وقتی یک تیم به برتری می‌رسد همه عالی هستند و تمامی تیم برای به‌ثمر رسیدن یک گل، زحمت می‌کشند. اورونوف در خدمت تیم بازی می‌کند و در مواقع حساس به خوبی توانش را نشان داده است.

عربشاهی: اورونوف تاثیرگذار و در خدمت تیم است/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

عربشاهی در واکنش به اخراج سروش رفیعی در دیدار با نساجی، عنوان کرد: او بازیکن خوب و تاثیرگذاری در ترکیب پرسپولیس است، اما نباید کاری کند تا به خودش و تیم لطمه بزند. وقتی شما اخطار گرفته‌اید، باید خویشتن‌داری کنید و کمتر درگیر شوید. متاسفانه اخراج سروش نزدیک بود برای تیم مشکل ایجاد کند. انتظار می‌رود بازیکنی در این سطح، حرفه‌ای‌تر رفتار کند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و سوم خواهد شد؟ گفت: شرایط روحی تیم خوب است و بازیکنان نیز در فرم مناسبی قرار دارند. چهار دیدار حساس در پیش داریم که بدون توجه به نتایج استقلال باید همه این بازی‌ها را ببریم. مطمئن هستم هوادار را شکست خواهیم داد و تیم پله پله تا قهرمانی پیش خواهد رفت و باز هم می‌تواند خاطرات خوب فصل گذشته را تکرار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha