تحقق  ۱۰۰ درصدی سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران

پردیس-ایرنا- مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران گفت : ۱۰۰ درصد سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران محقق شد.

احمدرضا کرکه آبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی سهم ارزش افزوده از درآمدهای مالیاتی منطقه شرق استان تهران اظهار کرد: سهم ارزش افزوده یاد شده برای هزینه کرد در طرح های عمرانی به حساب دستگاههای خدمات رسان در شرق استان تهران واریز شده است.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران افزود: در سال گذشته ۶۳۰ میلیارد تومان سهم ارزش افزوده دریافتی به حساب شهرداریها،دهیاری ها و فرمانداری های شرق استان تهران واریز شده است.

وی ادامه داد:برای مالکان خانه های خالی پرونده تشکیل شده و برای هر یک ازآنها پیامک راهنمایی در خصوص پرداخت مالیات ارسال شده است.

مدیرکل امورمالیاتی شرق استان تهران ادامه داد: پرونده خانه های لوکس و خالی در اداره مودیان متوسط تشکیل و پیامک هایی هم با هدف راهنمایی مودیان ارسال شده که به صورت متمرکزدرحال انجام است.

کرکه آبادی ادامه داد: براساس اطلاعات دریافتی از اداره کل مسکن وشهرسازی استان تهران و شرکت عمران شهرجدید پردیس،تعداد واحدهای تحت تملک یک نفر به صورت دقیق به ما اعلام شده و تمام اطلاعات دریافتی به واحد ثبت و شناسایی برای تشکیل پرونده ارجاع شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha