توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی بین مددجویان استان تهران

تهران- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادامام خمینی (ره) استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، حسین فتح آبادی افزود: با اجرای طرح های سنجش سلامت خانوارهای تحت حمایت در قالب بهداشت دهان و دندان، پایش سلامت، آموزش های ارتقای بهداشتی و غربالگری از خدمات ارتقای شاخص های بهداشتی بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی هزار و ۳۴۰ خانوار تحت حمایت آزمایش‌های غربالگری قرار گرفتد.

فتح آبادی گفت: توزیع بیش از پنج هزار و ۷۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین خانواده های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد به جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان تهران با ارائه خدمات بهداشتی به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان گروه هدف موفق شد رتبه برتر را در سرفصل ارتقای شاخص‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۲ کسب کند.

فتح آبادی با اشاره به اهمیت ارتقاء بهداشت فردی در میان مددجویان تحت حمایت، گفت: رعایت مسائل ساده و کم هزینه بهداشتی از تحمیل هزینه‌های سنگین درمانی جلوگیری می‌کند و در همین راستا توجه به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در سال ۱۴۰۳ و تهیه نقشه سلامت مددجویان این نهاد از اولویت‌های مهم این نهاد در حوزه بهداشت درمان و امور بیمه است.

توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته مکمل دارویی و غذایی بین مددجویان استان تهران

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی تهیه شده بین ۳ هزار خانواده تحت حمایت حاشیه نشین خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha