میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در مازندران برپا شد
عکس آرشیو است

ساری- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: در آستانه دور دوم سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان، میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد با ۲۵ میز خدمت در این استان برپا شد.

سیداسماعیل هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ستاد ارتباطات تا جمعه ۲۸ اردیبهشت در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران برپا است.

وی بیان کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد با حضور ذبیح‌الله سلمانی معاون امور حقوقی و مجلس و نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی، پاسخگوی شهروندان و فعالان اقتصادی در حوزه های مالیاتی، بیمه، گمرک، امور بانکی، اموال تملیکی، بورس، سرمایه گذاری و کسب و کار است.

هاشمی افزود: مردم و فعالان اقتصادی مازندران می‌توانند امروز و فردا (پنجشنبه) از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر و جمعه ۲۸ تا ۱۴ عصر به ستاد ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به آدرس ساری، بلوار آزادی، جنب اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، مدرسه منیراقدس مرتضوی مراجعه کرده و به صورت حضوری و چهره به چهره با مسئولان دیدار کنند.

وی اظهار کرد: در حوزه تسهیلات خرد و قرض الحسنه نیازی به مراجعه حضوری نیست و مردم می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ و یا مراجعه به وب سایت همین سامانه به آدرس اینترنتی https://۱۱۱.ir نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha