۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۰
کد خبر: 85477538
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین اختصاص یافت

قزوین - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعتباری ویژه معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تحقق برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر قزوین اختصاص یافت.

علی فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دغدغه‌ مهم اعضای شورای ششم توجه به ارتقای وضعیت فرهنگی و ورزشی محلات شهر است که در این راستا همواره در نشست‌های تخصصی خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی و ورزشی هستیم.

وی اضافه کرد: عمده این اعتبارات نیز برای احداث سالن های ورزشی، خانه های فرهنگ، حوزه‌های آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی در همه ابعاد و حوزه‌ها اختصاص یافته است.

فرمانی تصریح کرد: هم اکنون محله نواب با داشتن خانه فرهنگ و همچنین خانه سلامت اجتماعی در منطقه هادی آباد خدمات قابل توجه و شایانی به جامعه هدف خود ارایه می کند.

این مسوول ادامه داد: استفاده از ظرفیت محلات در مشارکت برنامه های شهرداری، توانمندسازی محلات و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی و هنری از جمله اقداماتی است که در خانه فرهنگ پیگیری و اجرا می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری نیز به صورت ویژه محلات کم برخوردار شهر از جمله محله نواب مورد رسیدگی قرار گرفته و مشکلات این منطقه از نظر آسفالت و یا خدمات شهری پیگیری و مرتفع می شود.

فرمانی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به ایده آل‌ها در این منطقه فاصله داریم، گفت: سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم نیازهای محلات شهر را شناسایی و ارزیابی کنیم و دراسرع وقت در صدد حل آنها برآییم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین احداث سالن ورزشی در بلوار باهنر و احداث پارک توریستی خانواده محور با رویکرد حفظ و احیا باغستان سنتی در ضلع غربی خیابان نواب را از دیگر اقدامات مدیریت شهری استان برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha