۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85478446
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

قتل خانوادگی، پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85478446
قتل خانوادگی، پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: پشت پرده واژگونی یک خودرو در جاده تفرش قتل خانوادگی بود که عاملان آن با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

به گزارش عصر چهارشنبه خبرگزاری پلیس استان مرکزی، سرهنگ سعید فراهانی افزود. در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از مسیرهای ارتباطی شهرستان تفرش و به دنبال آن کشف جسدی در خودرو، بررسی موضوع با فرضیه قتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفرش برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه ساختگی بودن تصادف محرز و مشخص شد فردی که در خودرو دچار سانحه شده بود، قبل از واژگونی بیهوش شده است.

فرمانده انتظامی تفرش ادامه داد: با توجه به سرنخ‌های موجود، ماموران پلیس به سه نفر از اعضای خانواده مقتول مظنون و هر سه نفر را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ فراهانی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان که اعضای خانواده مقتول بودند، با توجه به دلایل و مستندات موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به قتل با انگیزه اختلاف خانوادگی با همدستی همدیگر و سپس صحنه‌سازی و واژگونی و سقوط خودرو به دره اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha