۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۱
کد خبر: 85478857
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همایش ملی خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- همایش ملی خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور ۵۳۰ میهمان از دانشجویان و اساتید سراسر کشور در یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این همایش ۲ روزه با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و با همکاری استانداری و نهادهایی چون شهرداری، حوزه هنری، میراث فرهنگی، اداره کل ارشاد سایر نهادها برگزار می شود.

این همایش با هدف افزایش آگاهی مردم نسبت به فرزند آوری و توجه به جوانی جمعیت و همچنین ایجاد تلنگری به خود و خانواده ها و جوانان و مسوولان در ۵ پنل مختلف علمی برپا می شود.

تبلیغ و ترویج و تشکیل خانواده و جوانی جمعیت مورد هدف این همایش است و طی ۲ روز به صورت گفتمان محور برگزار می شود و در روز نخست، تیم پزشکان، نخستین پنل را برگزار و چهار سخنران برتر هم سخنرانی می کنند.

از ۱۶۳ مقاله ارسالی، ۱۳۵ مورد آن پذیرفته شد؛ بیش از ۵۰ درصد از ۱۳۵ مقاله یاد شده یعنی ۷۴ مورد آن برتر اعلام گردید؛ ۵۴ مورد از این تعداد پوستر و بقیه مقاله هست که به شکل سخنرانی و پوستر ارائه می گردد.

در حوزه هنری ۲۱۱ اثر دریافت شد که به اندازه بخش پژوهشی بود و حوزه های ادبی و دیداری و شنیداری را شامل میشد؛ در سلامت جسم ۲۷ ، سلامت روان ۴۵ ، سلامت اجتماعی ۴۹ ، سلامت معنوی ۴۱ و سقط جنین ۳۹ اثر دریافت شد.

۲۸ اثر از این تعداد پذیرفته شده تا در همایش ارائه گردد که هشت مورد پوستر، ۱۰ مورد ادبی، پنج کلیپ و سه مونشن گرافی هست و به این ترتیب مجموها ۱۰۲ اثر در این همایش در حوزه هنری و پژوهشی پذیرفته و ارائه می گردد که شنیده یا دیده می شود.

همچنین ۷۰ نفر از اساتید پزشک و نخبگان علمی دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاههای استان و سطوح کشوری، انجام داوری اثار پژوهشی و هنری و اجرای پانل های علمی همایش را عهده دار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha