۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85478960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال چهار هزار ورزشکار از دوره‌های رشته کراسفیت در کشور + فیلم

همدان- ایرنا- رئیس انجمن کراسفیت کشور گفت: چهار هزار نفر عضو سامانه آموزشی این رشته ورزشی هستند که دوره‌های تخصصی را فرا گرفته‌اند.

سهراب آزاد روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۶ دوره آموزشی اعم از سمینار، کارگاه و داوری را در این رشته زیر نظر فدراسیون وزنه برداری برگزار کردیم که دستاورد بزرگی بود.

وی با قدردانی از مسوولان فدراسیون وزنه برداری کشور در حمایت همه جانبه از رشته کراسفیت بیان کرد: امسال برگزاری لیگ آقایان و بانوان و اجرای مسابقات پاراکراسفیت برای توانیابان را هدفگذاری کرده‌ایم.

آزاد با ابراز خرسندی از فعالیت ورزش کراسفیت زیر نظر فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: سال گذشته در تمامی رده‌های سنی مسابقه برگزار کردیم ضمن اینکه ۹۲ تیم در لیگ‌های برتر و ۲ کراسفیت کشور شرکت کردند که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش کراسفیت با سرعت در حال رشد و پیشرفت است که با حمایت سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری شکل گرفته و تحولات بی‌نظیر را در این رشته شاهد هستیم.

آزاد با بیان اینکه ورزش کراسفیت در ۳۲ استان و ۱۴۴ شهرستان در کشور فعال است، خاطرنشان کرد: تمامی این استان‌ها در سطح بسیار مطلوب در حال ترویج ورزش مهیج و مخاطب پذیر کراسفیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha