۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85479182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85479182
دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۳۲ فقره سرقت در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز پنجشنبه اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در مرکز شهر فردیس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.
نادربیگی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به رغم انکار اولیه با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشودند .

جانشین انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه متهمان از سارقان غیر بومی بودند، گفت: این افراد فقط برای ارتکاب سرقت به شهرستان فردیس رفت و آمد می کردند.
وی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته تاکنون ۲۷ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده اند.


قتل به خاطر مقاومت در برابر سرقت تلفن همراه

دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که حین ارتکاب سرقت با ضربه چاقو اقدام به قتل یک نوجوان ۱۶ ساله کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد : به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف توسط یکی از سارقان سابقه دار منطقه گلسار که منجر به مجروحیت مالباخته شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه فرد مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد، افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با بکارگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان به عنف شده و سردسته باند به سرقت و ضرب و جرح مقتول اعتراف می‌کند.
شجاعی با بیان اینکه متهم اصلی با تشکیل پرونده قتل به مرجع قضایی معرفی شد، ادامه داد: این سارق سابقه دار در تحقیقات تکمیلی به صراحت اعلام کرد که قصد سرقت تلفن همراه مقتول ۱۶ ساله را داشته که با مقاومت وی مواجه و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.


کشف ۱۵ تن سبوس گندم قاچاق در البرز

دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز


رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف ۱۵ تن سبوس گندم قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در آزادراه کرج -قزوین "شهید فلاحی " به یک کامیون مشکوک و دستور توقف آن را صادر می کنند.
وی افزود: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون مقدار ۱۵ هزار کیلوگرم سبوس گندم قاچاق کشف کردند که برای بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل شد.
پارسا فر با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


توقف فروش سلاح های سرد غیرمجاز در کرج

دستگیری سارقان موبایل قاپ در البرز


فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فروشنده سلاح‌های سرد غیرمجاز و قاچاق در مناطق مرکزی شهر کرج خبر داد و گفت: در بازرسی واحد صنفی متهم ۸۰۰ تیغه سلاح سرد خطرناک کشف شد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" افزود : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از فروش و نگهداری سلاح‌های سرد خطرناک در سطح شهرستان کرج، ماموران کلانتری ۱۲ چمران با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش گسترده چند صد تیغه سلاح سرد در یک واحد صنفی مطلع شدند.
وی با بیان اینکه فروش سلاح‌های سرد نامتعارف بدون مجوز ممنوع است، گفت: در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۸۰۰ تیغه انواع سلاح سرد غیر مجاز مخصوص نزاع و درگیری که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند، کشف شد.
گودرزی اضافه کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha