استاندار بوشهر: روابط عمومی ادارات برای تببین اقدامات دولت تلاش کنند

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت : روابط عمومی دستگاه‌ها، یک لشکر بزرگ عملیاتی محسوب می‌شوند که هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند و باید از این ظرفیت مهم در عرصه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن و تبیین اقدامات دولت بیشترین بهره‌برداری و تلاش شود.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز پنج شنبه در همایش "راویان عمل" به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: اکنون جامعه اسلامی ایران با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مواجه است که در خاکریز های مختلف آرایش گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در این عرصه با تمام توان وارد میدان شده است، افزود: بمباران رسانه‌ای دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف علیه جامعه اسلامی هر روز در حال وقوع است و در این عرصه سربازان مقابله با جبهه دشمن، رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های مختلف هستند.

محمدی‌زاده بیان کرد: اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین یکی از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در این عرصه روابط عمومی ادارات باید در انتشار مطالب علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه، جبهه مقاومت فعالیت را مضاعف کنند.

وی حمایت ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از مجموعه روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت تجهیزات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در دستور کار مدیران قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده عنوان کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه ها یکی از رسالت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌ استان است.

استاندار بوشهر خطاب به روابط عمومی ها گفت: از انتقادات هراس نداشته باشید چراکه انتقاد سازنده سبب رشد و پیشرفت دستگاه اجرایی و مدیران و مسئولان می‌شود.

محمدی زاده عنوان کرد: مدیران ادارات دستگاه‌های مختلف استان بوشهر مدیران روابط عمومی‌ها را عضو شورای معاونین قرار دهند و از آنها حمایت و در رفع مشکلات این مجموعه تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha