۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85479220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه بوشهر: روابط عمومی‌ها برای تحقق جهاد تبیین پیشگام شوند

بوشهر-ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به عنوان موتور محرکه ادارات و نهادها برای تحقق جهاد تبیین پیشگامی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ علی رزمجو روز پنجشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها در فضای مجازی و حقیقی باید عملیاتی شوند و باید اقدامات دولت و از جمله فعالیت زیربنایی و عمرانی بخوبی تبیین شود.

وی بیان کرد: روابط عمومی ادارات منشا موفقیت مجموعه دستگاه خود و حلقه وصل بین مدیران، کارکنان و مردم و تأثیر به‌سزایی در پیشرفت و رشد دستگاه‌های مربوطه دارند.

رزمجو ادامه داد: همه ادارات و نهادهای کشوری و لشکری باید عزت، احترام و حمایت همه جانبه از روابط عمومی ‌دستگاه‌های مربوطه داشته باشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: اطلاع‌رسانی عملکرد ادارات و پاسخگویی به مطالبات مردم از رسالت‎‌های مهم و خطیر روابط عمومی ادارات است و این واحد یکی از مولفه‌های مهم در پیشرفت نهاد و ادارات روابط عمومی محسوب می‎شود.

رزمجو ادامه داد: تقویت ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف سازمانی را از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است و یک سازمان هر چقدر فعالیت کند در صورتی که انعکاس مناسبی نداشته باشد برای مردم ناشناخته خواهد ماند.

وی تاکید کرد: امروز نیاز دولت و نظام و کشور به همبستگی و انسجام ملی است و باید روابط عمومی‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

رزمجو ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و یکی از بزرگترین اقدامات ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی عملیات وعده صادق بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: طوفان‌الاقصی شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و وعده صادق شکست عملیاتی برای اسرائیل بود.

رزمجو عنوان کرد: وعده صادق به عنوان عملیاتی پیچیده و با توان اطلاعاتی بالا اقتدار و صلابت ایران اسلامی در تمام جهان به نمایش گذاشت و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را برای همگان نمایان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: طی سه سال اخیر در راستای توسعه و ارتقای روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان با برگزاری جلسات منظم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

اکبر پورات با بیان اینکه روابط عمومی‌ها ویترین سازمان خود هستند تصریح کرد: نسبت به سال گذشته شاهد پیشرفت‌های خوبی در روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بودیم و بسیاری از روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و پتروشیمی‌ها هم فعال‌تر شده‌اند.

وی افزود: سازمان و مدیری قوی و موفق است که روابط عمومی قوی همراه با تجهیزات در کنار خود داشته باشند که لازم است مدیران استان به این امر توجه ویژه کنند.

پورات گفت: باید انعکاس خدمات دولت سیزدهم توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با قدرت و شیوه‌های مناسب به جامعه هدف خود اطلاع رسانی و تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه عضویت روابط عمومی‌ها در شورای معاونین ادارات باید جدی گرفته شود تاکید کرد: همچنین مدیران باید در جهت تقویت و رفع زیرساخت‌های حوزه روابط عمومی خود گام بردارند و در بخش اعتبارات و تجهیزات این بخش نگاه ویژه ای داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha