۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 85479570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به کنار رفتن افشاریان و مهدی

تهران -ایرنا- مدیر روابط عمومی‌ فدراسیون فوتبال به تغییرات اعمال شده در این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، امیرمهدی علوی با اشاره به خبر جدایی خداداد افشاریان و سهیل مهدی از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتشار این خبر در سایت فدراسیون به اطلاع عموم رسید که برای روشن شدن موضوع باید به نکاتی اشاره داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام کناره‌گیری خداداد افشاریان از کمیته داوران این استعفا از سوی رئیس فدراسیون فوتبال مورد موافقت قرار گرفت که با توجه سفر برون مرزی مهدی تاج رئیس فدراسیون این استعفا به صورت تلفنی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: افشاریان با هدف اینکه مباحث به صورت مناسب طی شود کناره‌گیری خود را اعلام کرد که با دستور رئیس فدراسیون از این پس دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوری تا تعیین تکلیف سرپرست کمیته داوران، عهده‌دار وظایف وی شد.

مدیر روابط عمومی‌ فدراسیون تاکید کرد: در سازمان لیگ هم با توجه به شرایط مشابه و با تاکید بر اینکه در مقطع حساس لیگ هستیم، کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ جایگزین سهیل مهدی شد تا روند مسابقات طی شود.

گفتنی است پیش از این خداداد افشاران رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بودند که بعد از حواشی هفته گذشته در خصوص تخلفات مالی در باشگاه مس رفسنجان با دستور رئیس فدراسیون فوتبال این تغییرات اعمال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha