۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85479723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: ۷۰ درصد اسرای صهیونیستی کشته شده‌اند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۴
کد خبر: 85479723
حماس: ۷۰ درصد اسرای صهیونیستی کشته شده‌اند

تهران-ایرنا-یک مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنجشنبه شب اظهار کرد: دشمن صهیونیستی می‌خواهد اسرای خود را با زور نظامی آزاد کند، اما در بمباران‌ها باعث کشته شدن ۷۰ درصد آنها شده است.

به گزارش ایرنا، خلیل الحیه رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس به شبکه المنار لبنان گفت: برای مدتی طولانی توان مقاومت در برابر دشمن هستیم.

وی افزود: پس از گذشت هشت ماه از حمله به غزه و با وجود جنایت متعدد رژیم اشغالگر و کمک آمریکا دشمن در نابودی مقاومت شکست خورده است.

الحیه گفت: مقاومت قادر خواهد بود که برای مدتی طولانی و ماه‌های متوالی به مقابله با اشغالگران صهیونیست و دفاع از ملت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: مقاومت آن بخش از توانمندی‌های آسیب دیده خود را بازسازی کرده است و می‌تواند خود با شرایط مختلف حسب امکانات خود وفق دهد.

مقام ارشد حماس گفت: ما به دنبال توافقی هستیم که اسرای خود را در مقابل اسرای صهیونیستی آزاد کند.

وی تصریح کرد: جبهه‌های یمن، لبنان و عراق توقف حملات خود را منوط به توقف تجاوز به غزه کرده‌اند.

الحیه ادامه داد: وقتی با نیروهای مقاومت در منطقه دیدار می‌کنیم تاکید می‌کنیم که نبرد یکی است و مذاکرات هم یکی است.

وی گفت: نبردی که دشمن خواهان طولانی کردن آن است، باید همه برای مدتی طولانی آماده باشند و ملت ما جز مقاومت و مبارزه انتخاب دیگری ندارد.

الحیه با بیان این که "هدف ما از مذاکرات، توقف کامل جنگ، عقب نشینی کامل نظامیان اسرائیلی از نوار غزه و توافق برای مبادله اسرا بعد از آن است"، خبر داد: طرح اخیری که به ما پیشنهاد شد، بسیار به خواسته‌هایمان نزدیک است اما دشمن نه به طرح و نه به میانجیگران احترام نگذاشت.

وی در پایان هشدار داد: گذرگاه رفح به پادگان نظامی اسرائیل تبدیل شده است و ما خواهان خروج تمامی اشغالگران از گذرگاه هستیم و غیر از این خروج مورد قبول ما نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha