۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85479948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گفتمان سازی و اجرای وعده ها مهمترین عامل در جوانی جمعیت است

بروجرد _ ایرنا_ امام جمعه بروجرد گفت: گفتمان سازی و افزایش آگاهی مردمی و عملیاتی کردن وعده های دولت مهمترین عامل برای تبلیغ و محقق شدن جوانی جمعیت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد، گفت: گفتمان سازی لازم است تا مردم و بخصوص زوج های جوان نسبت به اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت آگاه شوند .

وی با تاکید بر اینکه پیری جمعیت پیامدهای ناگواری در پی خواهد داشت، بیان کرد: مردم باید نسبت به این عواقب آگاه شوند .

امام جمعه بروجرد یادآور شد: گزارش می شود که زنانی که برای بارداری و یا زایمان سوم یا چهارم به مراکز مراجعه می کنند، مورد سرزنش قرار می گیرند که باید آگاهسازی صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن وعده های دولت در زمینه جوانی جمعیت، گفت: پرداخت وام ها باید توسط بانک ها صورت گیرد و زمین هم باید در اختیار افرادی که دارای شرایط موضوع جوانی جمعیت هستند، باید قرار گیرد، در حالیکه هنوز عده زیادی نه وام و نه زمین نگرفته اند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مناسبت بهره وری و بهینه سازی مصرف، یادآور شد: باید از داشته ها و امکانات موجود بهترین استفاده را داشت و از هرگونه مصرف بیهوده و نابجا خودداری کرد، منابع موجود علاوه بر مصرف اکنون متعلق به آیندگان هم هست که باید به بهترین صورت مورد استفاده قرار گیرند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عملیات وعده صادق ، گفت: جوانان کشور یک زمانی در دوران جنگ و فتح خرمشهر پیروزی به ارمغان آوردند و اکنون هم جوانان دانشمنددر عملیات وعده صادق اوج قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دادند .

وی اضافه کرد: رژیم کودک کش اسرائیل به کمک ناتو همچنان بر باریکه غزه فشار وارد می کند و مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند و تماشاگر جنایات اسراییل هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه تهدید ناتو به استفاده از بمب اتم در برابر حماس نشانه ، ضعف و ددمنشی آنها است، گفت: البته این فقط یک بلوف سیاسی است، ولی در صورت چنین اتفاقی با حمایت جبهه مقاومت، اسراییل را نابود خواهد ساخت.

وی با اشاره به پیگیری های استاندار در رفع مشکل کارخانه نساجی بروجرد، تاکید کرد: استاندار در حل مشکل نساجی بروجرد جدی است و امیدواریم بتوانیم از کارگران نساجی در برابر فشارهای مالکان این کارخانه ، حمایت کنیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیگیری های لازم برای برگزاری کنگره بین المللی آیت الله بروجردی ، گفت: این کنگره بهار ۱۴۰۴ در بروجد برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha