۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85479975
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قدرت رسانه، چهره واقعی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را نمایان کرد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: قدرت و اثرگذاری رسانه‌ها، چهره واقعی و پلید رژیم غاصب و آدمکش صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و مقاومت آنها طی ۲۲۵ روز گذشته را برای افکار عمومی جهان نمایان و تببین ساخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته درجمع نمازگزاران گنبدکاووس افزود: امروز شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای و نیز افکار عمومی، قدرتی نرم در جهان هستند و توانستند این رژیم جعلی را در مجامع بین المللی و ورزشی محکوم و بعضا اخراج کنند.

وی اضافه کرد: بحمدالله روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در حال تکمیل شدن است و به زودی مسلمانان در قدس شریف، نماز خواهند خواند.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک دهه کرامت بالاخص ولادت حضرت امام رضا (ع)، به تبیین حضور تاریخی این امام همام در خراسان پرداخت و گفت: امام رضا (ع) نقطه عطف در مسیر فرهنگ و تمدن منطقه به شمار می‌روند.

امام جمعه گنبدکاووس به برگزاری مراسم نکوداشت دویست و نود و یکمین زادروز تولد مختومقلی فراغی شاعر شهیر و عارف نامی ایرانی ترکمن اشاره کرد و افزود: امروز نام این شاعر به عنوان حافظ زبان، احساس و عواطف قوم ترکمن در بین فرق اسلامی زبانزد است.

وی اظهار کرد: محبت و ارادت مختومقلی فراعی در اشعارش نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، قابل احترام است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر هم گفت: تجلی عنایت الهی به مردم ایران در آزادسازی این شهر برای جهانیان مشهود بود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha