معدوم سازی سوسیس و کالباس تاریخ گذشته در ورامین/پرونده مشاور املاک متخلف در تعزیرات قرچک

ورامین-ایرنا-مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف از کشف مقادیری سوسیس و فرآورده‌های پروتئینی تاریخ گذشته در گشت مشترک بازرسی، خبر داد

به گزارش ایرنا، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به تداوم بازرسی های گشت اتاق اصناف اظهارداشت: طی گشت مشترک بازرسین اتاق و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از اغذیه فروشی‌ها و خشکه پزی‌های شهرستان ورامین ، ۱۴ کیلو گرم سوسیس و کالباس تاریخ گذشته و غیرقابل استفاده از یک واحد صنفی کشف ، معدوم و پرونده واحد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معدوم سازی سوسیس و کالباس تاریخ گذشته در ورامین/پرونده مشاور املاک متخلف در تعزیرات قرچک

قاسم دربانی با اشاره به گرم شدن هوا و اهمیت سلامت شهروندان افزود : گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ورامین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از واحدهای صنفی اغذیه فروشی و پخش مواد پروتئینی در سطح شهرستان به منظور کنترل و نظارت بر مواد پروتئینی ، بصورت مستمر ادامه خواهد داشت .

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی میتوانند ، گزارشات خود را به شماره تلفن‌های ۳۶۲۸۰۶۷۶ _۳۶۲۵۹۱۱۱ واحد بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی شود.

معدوم سازی سوسیس و کالباس تاریخ گذشته در ورامین/پرونده مشاور املاک متخلف در تعزیرات قرچک

۷ واحد مشاور املاک در گشت مشترک نظارتی شهرستان قرچک پلمپ و جریمه شدند

در راستای نظارت بر فعالیت واحدهای مشاورین املاک گشت مشترک نظارتی با حضور نمایندگان ادارات صمت،مسکن و شهرسازی،پلیس اماکن و اتحادیه املاک برگزار گردید.

در این بازدید ها تعداد ۳ واحدمشاور املاک پلمپ و برای ۴ واحد نیز پرونده تخلف تشکیل شد.

گفتنی است شهروندان درصورت مشاهده واحدهای فاقدجواز کسب،عدم نصب نرخنامه،گرانفروشی و تخلفاتی از این قبیل مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ منعکس نمایند.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که با ۸ روستای دارای دهیاری با جمعیت ۲۷۰ هزار نفری قرچک که ۳۰ درصد آنان در مناطق روستایی زندگی می‌کنند در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha