غرفه برتر سال ناشران آموزشی انتخاب شد

تهران- ایرنا- مدیر بخش آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتخاب غرفه برتر سال ناشران آموزشی خبر داد و گفت: این انتخاب طی مراسمی با حضور غرفه‌داران و ناشران مستقر در سالن ناشران آموزشی برگزار شد.

امین آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب ایرنا، در معرفی غرفه برتر سال ناشران آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این عنوان به انتشارات گاج تعلق گرفت.

مدیر بخش آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره دلایل انتخاب این غرفه توضیح داد: با استمزاج و نظرسنجی بازدید کنندگان و غرفه‌داران و عوامل مختلف اجرایی و نظارت نمایشگاه و همچنین با در نظر گرفتن مواردی همچون: نداشتن تخلف همکاری با بخش‌های مختلف نمایشگاه و سالن، رعایت انضباط عمومی و غرفه، آراستگی و طراحی غرفه، رعایت آیین نامه حجاب، رعایت ضوابط و آیین نامه‌های نمایشگاه، حضور و اجرای برنامه‌های علمی فرهنگی، برگزاری نشست‌های مشاوره و رونمایی کتاب، نوآوری در تحویل کتاب، تکریم مشتریان، پویایی سالن و ... به گاج عنوان غرفه برتر تعلق گرفت.

به گفته مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی این انتخاب طی مراسمی با حضور غرفه‌داران و ناشران مستقر در سالن ناشران آموزشی برگزار شد و ناشر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت. لوح و تندیس تقدیم همکاران حاضر در غرفه و مدیران انتشارات گاج شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha