۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85481098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نحوه خرید بلیط پرواز خارجی از سایت اسنپ تریپ

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبر: 85481098
نحوه خرید بلیط پرواز خارجی از سایت اسنپ تریپ

برای خرید بلیط پروازهای خارجی می‌توانید سامانه‌های مختلف را انتخاب کنیداما اگر به‌دنبال آسان‌ترین روش هستید، بهتراست به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنیدواین فرآیند رادر کوتاه‌ترین زمان انجام دهید.

اسنپ تریپ از سامانه‌های معتبری محسوب می‌شود که خدمات متنوعی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین این خدمات امکان رزرو بلیط پروازهای خارجی است. در ادامه با دلایل انتخاب این سامانه و نحوه خرید بلیط در آن بیشتر آشنا می‌شوید پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

چرا خرید بلیط از سایت اسنپ تریپ؟

خرید بلیط باید از مرجعی معتبر انجام شود تا هیچ‌گونه اختلالی در فرآیند رزرو پیش نیاید. ازاین‌رو مسافران همواره به‌دنبال سامانه‌ای هستند که با انتخاب آن نگرانی درخصوص عدم صدور بلیط نداشته باشند.

اسنپ تریپ یکی از معتبرترین سامانه‌های کشور محسوب می‌شود که فرآیند رزرو بلیط در آن به‌سادگی قابل انجام است. در ادامه با دلایل کلی انتخاب این سامانه آشنا می‌شوید.

  • محیط کاربری ساده: اسنپ تریپ با ایجاد محیط کاربری ساده این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در هر سن و سالی که هستند با کمی مهارت در خواندن و نوشتن بتوانند بلیط خود را رزرو کنند.
  • رزرو آسان بلیط پرواز: با کلیک روی چند دکمه و به‌طور کلی انجام چند مرحله ساده، می‌توان به‌راحتی بلیط سفرهای خارجی را در اسنپ تریپ رزرو کرد.
  • اعتبار بالا: با انتخاب این سایت لازم نیست نگرانی بابت ورود اطلاعات هویتی خود یا عدم صدور بلیط داشته باشید چراکه اسنپ تریپ از اعتبار بالایی برخوردار است.

نحوه خرید بلیط پرواز خارجی از سایت اسنپ تریپ

مراحل رزرو بلیط پروازهای خارجی در اسنپ تریپ

با توجه به اعتبار و محبوبیت این سامانه افراد زیادی بلیط خود را از اسنپ تریپ رزرو می‌کنند. اگر شما نیز قصد انجام این کار را دارید بهتر است با مراحل رزرو بلیط آشنا شوید. در ادامه مراحل را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

  • ورود به سایت: برای ورود به سایت اسنپ تریپ کافی‌است در سرچ مرورگر خود نام این سامانه را وارد و روی جست‌وجو کلیک کنید. اولین سایتی که نمایش داده می‌شود اسنپ‌تریپ است و باید با یک کلیک وارد آن شوید.
  • انتخاب گزینه پرواز خارجی: زمانی که به صفحه اصلی اسنپ تریپ نگاه بیندازید چند تب فعال در بخش بالا می‌بینید که شامل مواردی مانند هتل، پرواز داخلی و خارجی است. در این مرحله باید روی گزینه پرواز خارجی کلیک کنید تا به صفحه مربوط انتقال داده شوید.
  • انتخاب نوع پرواز: پروازهای خارجی به‌صورت یک‌طرفه و همچنین رفت و برگشت انجام می‌شوند. در صفحه‌ بازشده باید روی منوی کشویی یک‌طرفه کلیک و با توجه به نوع سفر خود، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.
  • تعداد مسافر: منوی کشویی دیگری که در این صفحه وجود دارد تعداد مسافران را مشخص می‌کند. با کلیک روی آن می‌توانید تعداد مسافران بزرگ‌سال، کودکان زیر 12 سال و نوزادان را مشخص کنید.
  • نوع پرواز: در منوی کشویی سوم می‌توانید نوع پرواز را مشخص کنید. از مواردی که در این منو وجود دارد باید به اکونومی، بیزنس و فرست‌کلاس اشاره کرد.
  • انتخاب مبدا: پس‌از اینکه تعداد مسافران و نوع پرواز را مشخص کردید زمان تعیین مبدا است. در این مرحله باید یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی ایران را که دسترسی راحت‌تری به آن دارید انتخاب کنید.
  • انتخاب مقصد: بعداز انتخاب مبدا، زمان تعیین کردن مقصد است. با کمک لیست می‌توانید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین امکان جست‌وجو کشور مورد نظر وجود دارد تا و با این کار می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.
  • مشخص کردن تاریخ سفر: اگر سفر رفت و برگشت را انتخاب کرده باشید باید هر 2 تاریخ را مشخص کنید تا با توجه به آن‌ها، لیست پروازهای مناسب نمایش داده شود.
  • کلیک روی دکمه جستجو: زمانی که تمام فیلدها را پر کرده باشید می‌توانید روی دکمه قرمزرنگ جستجو کلیک کنید. با انجام این کار لیست پروازها در تاریخ مشخص‌شده، نمایش داده خواهد شد.
  • انتخاب بلیط پرواز خارجی: در این مرحله با لیست پروازها روبه‌رو می‌شوید. حال می‌توانید با توجه به ساعت پرواز یا قیمت بلیط، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • ورود اطلاعات: با کلیک روی گزینه انتخاب، وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید در آن اطلاعات خریدار بلیط و مسافر را به‌طور کامل وارد کنید. اهمیت ندادن به این اطلاعات ممکن است در فرآیند صدور بلیط اختلال به‌وجود بیاورد.

نحوه خرید بلیط پرواز خارجی از سایت اسنپ تریپ

نکات مهم حین رزرو بلیط از اسنپ تریپ

اطلاعاتی که حین رزرو بلیط وارد می‌کنید به‌طور مستقیم در شرکت هواپیمایی ثبت می‌شوند. ازاین‌رو باید در وارد کردن آن‌ها دقت بالایی داشته باشید تا زمان سوار شدن به هواپیما، با مشکل مواجه نشوید.

قیمت‌هایی که برای هر بلیط مشخص شده تنها برای مسافران ایرانی است. اگر اتباع هستید باید برای رزرو بلیط سفرهای خرجی مبلغ بیشتری به شرکت هواپیمایی بپردازید.

نکته دیگر این است که در آخرین مرحله نیز می‌توانید نوع پرواز را از اکونومی به بیزینس تغییر دهید. ازاین‌رو لازم نیست خیلی نگران چگونگی انتخاب گزینه‌های اول باشید. ضمن اینکه بلیط‌های بیزنیسی قیمت بالاتری نسبت به اکونومی دارند.

لیست پروازی که نمایش داده می‌شود قابلیت مرتب‌سازی براساس فیلدهایی مانند کم‌ترین قیمت، بیشترین تخفیف، بیشترین قیمت، زودترین زمان حرکت، دیرترین زمان حرکت، طولانی‌ترین مسافت و کوتاه‌ترین مسافت را دارد تا جست‌وجوی آسانی داشته باشید.

جمع‌بندی

برای اینکه سفر پروازی خود به مقصد کشوری دیگر را رزرو کنید باید وارد بخش پروازهای خارجی سایت اسنپ تریپ شوید. بعداز این کار کافی‌است فیلدهایی مانند تاریخ سفر، نوع پرواز، مبدا و مقصد را وارد کنید تا لیست پروازها به شما نمایش داده شود.

سوالات متداول

چرا باید بلیط پرواز خارجی را از سایت اسنپ تریپ بخریم؟

این سایت کاملا معتبر است و محیط کاربری ساده‌ای دارد به‌گونه‌ای که همه کاربران سطح اینترنت می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان بلیط سفر خود را با کمک آن رزرو کنند.

چگونه بلیط پرواز خارجی را از سایت اسنپ تریپ رزرو کنیم؟

با ورود به بخش پروازهای خارجی این سایت و انتخاب مواردی مانند نوع پرواز، تعداد مسافران، تاریخ رفت و برگشت و سپس کلیک روی گزینه جستجو، لیست کاملی از پروازهای موجود در تاریخ مشخص‌شده به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در رزرو بلیط پروازهای خارجی از اسنپ تریپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قیمت‌هایی که در این سامانه مشاهده می‌کنید برای مسافران ایرانی مشخص‌ شده‌اند. نکته دیگر دقت بالا در وارد کردن اطلاعات هویتی است. چراکه امکان ویرایش آن‌ها وجود ندارد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha