احیای واحدهای تولیدی مازندران عامل افزایش اشتغال/موفقیت دولت در رصد میدانی عملکرد مدیران

تهران- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با مثبت ارزیابی کردن سفر آیت الله رییسی به مازندران گفت: احیای واحدهای تولیدی از سیاست‌های خوب دولت سیزدهم است چون دولت بجای اینکه واحدهای جدید راه اندازی کند با تامین سرمایه واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل  را فعال می‌کند و این مهم در رشد اشتغال کشور تاثیر گذار است و به توسعه استان هم کمک می‌کند.

غلامرضا شریعتی اندراتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سفر آیت الله رییسی به استان مازندران گفت: سفر رییس جمهور، اعضای کابینه به استان مازندران در راستای رصد میدانی مشکلات مردم این استان انجام شد که اقدامی ارزشمندی است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رئیس جمهور علاوه بر مصوبات پُر برکتی که در این دور از سفرها برای توسعه استان داشتند، پیگیری مصوبات و تعهدات دور اول سفرهای استانی را نیز در دستور کار قرار دادند که اقدام ارزشمندی برای رفع مشکلات و توسعه زیر ساخت ها در استان مازندران بود.

شریعتی ادامه داد: احیای واحدهای تولیدی از سیاست‌های خوب دولت سیزدهم است چون به جای اینکه واحدهای جدید را راه اندازی کند با تامین سرمایه، واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را فعال می‌کند و این مهم در رشد اشتغال کشور تاثیر گذار است و می تواند به توسعه استان هم کمک کند.

عضو کمیسیون عمران سفر رییس جمهور به استان ها و حضور در میدان را عامل افزایش امید در جامعه خواند و گفت: افراد کم بضاعت جامعه که در صحنه های سیاسی نقش موثری ایفا می کنند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و اگر بتوانیم به تقویت اشتغال کمک کنیم مسلما امید در جامعه خلق می شود و این موضوع می‌تواند تاثیرات مثبتی در زندگی مردم ایجاد کند.

نماینده مردم بهشهر در مورد برکناری و عزل مدیران ناکارآمد گفت: موافق عزل مدیران ناکارآمد هستم. دولت اختیار عزل و نصب مدیران خود را دارد.

به گزارش ایرنا، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در شانزدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به همراه جمعی از اعضای دولت به استان مازندران سفر کرد. بازدید از کارخانه چوب و کاغذ، بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، تکمیل فاز آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است. از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha