۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85482200
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوت رسانه: تعیین کننده خط رسانه باید مردم و رهبری باشد

قزوین - ایرنا - پیشکسوت عرصه رسانه گفت: تعیین کننده خط رسانه به عنوان ابزاری مهم در پیشبرد اهداف جامعه باید تنها مردم و رهبری باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئوف پیشدار روز یکشنبه در نشستی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران درگذشته استان قزوین در سالن اجتماعات مولانا ارشاد قزوین برگزار شده بود، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در جامعه بی بدیل است و به طور قطع نمی شود آن را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید ناظر بر کار دولت باشند، ادامه داد: رسانه علاوه بر اطلاع رسانی باید ناظر بر کارهای اجرایی دولت باشد تا به نحو مقتضی بتواند در راستای تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب نقش آفرین باشد.

پیشدار با بیان اینکه من در چهار جنگ سابقه حضور خبرنگاری داشتم، اضافه کرد: بنده در جنگ طالبان، عراق، پاکستان و سوریه به عنوان خبرنگار فعالیت داشتم که بخشی از آن‌ها به رشته تحریر درآمده و در کتابخانه‌های دانشگاهی قابل بهره برداری است.

این فعال حوزه رسانه ادامه داد: من کار خبرنگاری را با روزنامه اطلاعات قزوین آغاز کردم و در کتابی به نام عملیات روانی تاکید کردم که اگر بتوانید این موضوع را به خوبی مدیریت کنید، در همه عرصه‌های اجتماعی ۲ بر هیچ پیروز میدان خواهید شد.

پیشکسوت عرصه رسانه تصریح کرد: با کنترل عملیات روانی می توانید سرباز دشمن را به سمت خود بیاورید، چرا که عملیات روانی بخش مهمی از ابزار راهبردی و در برگیرنده مسایل سیاسی، اقتصادی و نظامی است.

پیشدار با بیان اینکه جنگ‌های آینده تسلیحاتی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام جنگ‌های آینده دنیا در حوزه رسانه اتفاق خواهد افتاد که تقویت این حوزه بسیار مهم است.

گفتنی است این مراسم به همت خانه مطبوعات استان قزوین برای گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران آسمانی زنده یاد علی رضایی پور، مرتضی حداد، لیلا امیری و سید مرتضی نصری برگزار شد و اهالی رسانه نیز در ادامه این برنامه به بیان خاطراتی در مورد آنان پرداختند

در پایان همچنین از خانواده‌های در گذشتگان رسانه‌ای استان تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha