۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85483186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تولیت شاهچراغ (ع): شهادت در راه خدمت به خلق، آرزوی مجاهدان راستین تاریخ است

شیراز- ایرنا- تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) روز دوشنبه با صدور پیامی شهادت رییس جمهور و همراهانش را در پی سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ (ع)، در پیام حجت الاسلام والمسلمین آیت الله ابراهیم کلانتری آمده است: شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ آنان مهر تایید می زند.

در این پیام آمده است: در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر شهادت فرزند ملت، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد.

این پیام می افزاید: این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه و حکیم حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می گویم.

این پیام حاکی است: شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می کند و اینگونه بر مجاهدت‌های خالصانه‌ی آنان مهر تایید می زند.

در این پیام آمده است: بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت‌ها و خون پاک اولیاء، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله‌های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

تولیت شاهچراغ (ع) در پیام خود آورده است: از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) را برای رییس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، ‌آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha