حداد عادل: آیت الله رئیسی در دفاع از اسلام و انقلاب سر از پا نمی‌شناخت

تهران- ایرنا- مشاور رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان در حادثه سقوط بالگرد، با اشاره به شهادت پروانه‌وار رئیس‌جمهور در راه خدمت به مردم و کشور گفت: رئیسی پرتلاش و دلسوز بود و در دفاع از اسلام و انقلاب سر از پا نمی‌شناخت.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در پی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.

حدادعادل در این پیام با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور پرتلاش و دلسوزی بود که شخصیتی معنوی و مردمی داشت، اظهار کرد: او در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و هرگز به مصلحت شخصی خود نمی‌اندیشید.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

از تو با مصلحت خویش نمی‌پردازم/ همچو پروانه که می‌سوزم و در پروازم

آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور پرتلاش و دلسوز که شخصیتی معنوی و مردمی داشت در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناخت و هرگز به مصلحت شخصی خود نمی‌اندیشید، سرانجام پروانه‌وار در راه خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید.

فقدان تلخ و دردناک ایشان و همراهان ارجمندشان را به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می‌گویم و برای همگان در تداوم بخشیدن به راه شهیدان از خداوند طلب توفیق می‌کنم.

غلامعلی حدادعادل

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در بیانیه ای آورد: مسیر پرافتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha