علاقه مردم به شهید جمهور زمینه‌ساز انتخابات پرشور است

اردبیل - ایرنا - دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل گفت: هنوز داغ فقدان شهید جمهور و همراهان ایشان در دل‌ها سنگینی می‌کند اما مردم با بصیرت و آگاهی، علاقه خود به شهید آیت الله رئیسی را به شکل شور و مشارکت بالا در انتخابات نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سعید رضایی شامگاه چهارشنبه در جلسه اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اظهار کرد: علاقه و احترام مردم نسبت به شهید جمهور در واقع بازتابی از اعتقاد و باور آحاد ملت به نظام اسلامی و خدمات و برکات آن است و مردم، آن علاقه و احترام را در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، به شکل شعور و جشن سیاسی نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و پشتیبانی ملت، از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و هرگز از حوادث جانسوزی مثل فقدان بزرگان و ارکان نظام، دچار مشکل و ضعف نشده است.

وی افزود: شهادت آیت الله بهشتی، انفجار دفتر نخست وزیری و ترورها در نمازهای جمعه در اوایل انقلاب اسلامی، اقدامات کور دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بود که نتوانست ضربه ای جبران ناپذیر به نظام و کشور وارد کند و سانحه هوایی اخیر نیز با وجود داغدار کردن قلب ملت، خللی در استحکام کشور ایجاد نکرد.

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل، ولایت فقیه را محور وحدت و مایه اقتدار کشور و نظام دانست و تصریح کرد: اصل اصیل و رکن رکین ولایت فقیه، هرگز اجازه نداده است که در بزنگاه‌ها و حوادث ناگواری همچون سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور و همراهان او، خلاء و نقصانی در اداره کشور به وجود آید.

او ابراز امیدواری کرد که انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم در هشتم تیرماه، با توجه به آگاهی و هوشمندی ملت قهرمان، با شور و حال خاصی برگزار شود و فردی که جامع شرایط لازم برای اداره قوه مجریه و امور کشور را داشته باشد، با نظر و آرا مردم انتخاب شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha