۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۱
کد خبر: 85483906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیکنان تعویضی فرشته نجات یوونتوس شدند

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۲۱
کد خبر: 85483906
بازیکنان تعویضی فرشته نجات یوونتوس شدند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس از هفته سی‌وهفتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا در خارج از خانه برابر حریف خود متوقف شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های بولونیا و یوونتوس از هفته سی‌وهفتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دوشنبه شب برگزار شد و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی ریکاردو کالافیوری اولین گل تیم میزبان را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۱ سانتیاگو کاسترو برای دومین دروازه تیم یوونتوس را باز کرد و نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ ریکاردو کالافیوری توانست برای بار سوم دروازه وویژیک شزنی را باز کند. در دقیقه ۷۶ فدریکو کیه زا مهاجم تیم میهمان توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۸۳ آرکادیوژ میلیک بازیکن تعویضی تیم یوونتوس گل دوم را زد و اختلاف گل را به عدد یک رساند و یک دقیقه بعد کنان ییلدیز بازی را به تساوی کشاند تا خیال هواداران تیم یوونتوس را راحت شود و در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

یوونتوس با این تساوی ۶۸ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و بولونیا با این تساوی ۶۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر در رده سوم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha