۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۸
کد خبر: 85484167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر حوزه علمیه تربت‌حیدریه: آیت‌الله رییسی یک روحانی مجاهد بود

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر حوزه علمیه فولاد تربت‌حیدریه شهید آیت‌الله رییسی را یک روحانی مجاهد نامید و گفت: ایشان شب و ‌روز نمی‌شناخت و در راه جلب رضای خدا و مردم قدم بر می‌داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ عصر روز دوشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت شهید آیت‌الله رییسی و همراهانش که در محل مسجد جامع تربت‌حیدریه برگزار شد، افزود: حضور در عرصه سیاسی یکی از مصداق‌های مجاهدت این سید عزیز بود.

وی گفت: بر این اساس آمدن خود به عرصه انتخابات را احساس تکلیف ‌دانست و آبروی خود بر کف دست گذاشت و در شرایط سخت اقتصادی که مردم گلایه‌مند بودند، این مسوولیت خطیر را پذیرفت.

حجت الاسلام ارژنگ دومین ویژگی این مرد بزرگ را اخلاق‌مداری دانست و افزود: نمونه بارز آن در عرصه مناظرات انتخاباتی شاهد بودیم که دیگر رقبا را به تقوا توصیه و در عین حال هیچ‌گاه برای اینکه نظر مردم را به خود جلب کند اخلاق را زیر پا نگذاشت

وی اضافه کرد: سیدالشهدای خدمت ایران با وجودی که شبانه‌روز دغدغه معیشت مردم را داشت، اما متاسفانه دشمنان با قدرت رسانه‌ای، اقدام به تخریب ایشان می‌کردند.

مدیر حوزه علمیه فولاد تربت‌حیدریه ادامه داد: آیت‌الله رییسی یک نیروی مردمی و در برابر مردم متواضع و خاشع بود و هر کجا و هر زمان مردم به او نیاز داشتند، ورود پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور شهید ذوب در ولایت شده و یک مدیر ولایتمدار بود، گفت: این ولایت مداری برای او مهم و عاقبت بخیرش کرد.

به گزارش ایرنا،

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha