۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85486132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

سبزوار - ایرنا - یک استاد حوزه علمیه سبزوار گفت: آیت‌الله شهید رییسی، سید محرومان و خادم مستضعفان بود که ولایت‌پذیری و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز وی بود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اصغر جعفری‌نسب روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی و شهدای خدمت که با حضور مسوولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مردم در مسجد جامع سبزوار برگزار شد،‌ اظهار کرد: تقوا و اخلاص آیت الله شهید رییسی از دیگر صفات برجسته شخصیتی وی بود که در مسیر خدمت به مردم خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت.

ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

وی با اشاره به حادثه تلح سانحه هوایی که منجر به شهادت آیت الله شهید رییسی و همراهانش شد، افزود:‌ واقعه اخیر و نیز حوادث هفت تیر و هشتم شهریور در هر کشوری رخ می داد، اساس نظام آن متلاشی می شد، اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا با عزت و اقتدار بیشتر به مسیر باصلابت خود ادامه داده و می دهد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه امسال گفت: مردم باید فردی را با مشی و روش شهید آیت الله رییسی انتخاب کنند که در کنار تقوا و ولایت‌پذیری، در خدمت به مردم روز و شب نشناسد.

ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود

قرائت قرآن، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی بخشی از آیین های بزرگداشت شهدای خدمت در سبزوار بود.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha