دستگیری سارق خودرو ۱۵ دقیقه بعد از دزدی

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبر: 85488633
دستگیری سارق خودرو ۱۵ دقیقه بعد از دزدی

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو ۱۵ دقیقه بعد از انجام یک فقره سرقت خودرو خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی قاسم‌پور روز شنبه در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در حال گشت‌زنی، به یک دستگاه خودرو پراید که در حال پرسه زنی بود، مشکوک شده و با استعلام پلاک خودرو مشخص شد، ۱۵ دقیقه قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران وارد عمل شده و متهم به سرعت متواری شد و پس از یک تعقیب و گریز طولانی با اجرای قانون بکارگیری سلاح و طرح مهار، خودرو را متوقف و متهم دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ قاسم‌پور، پس از انتقال سارق به کلانتری مشخص شد که گوشی وی سرقتی بوده و در طی روند تحقیقات، متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت یادآور شد: متهم جهت کشف جرائم احتمالی به مراجع قضایی ارجاع و شناسایی شکات در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ قاسم‌پور به مردم توصیه کرد: حتما خودروهای خود را مجهز به جی پی اس (ردیاب) کنند که در صورت وقوع حادثه توانایی ردیابی آن را داشته باشند.

کشف میلیاردی دخانیات قاچاق در بازار تهران

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ هزار بسته تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در این خصوص اضافه کرد: چندی پیش ماموران دریافتند که مقادیری کالای خارجی توسط خودورهای شوتی به تهران منتقل و در انباری واقع در بازار تخلیه شده است.

دستگیری سارق خودرو ۱۵ دقیقه بعد از دزدی

وی افزود: در بازرسی از محل مشخص شد که تعداد ۲۵ هزار و ۳۲۰ بسته تنباکو محصول کشور امارات دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha