اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع مازندران به سرزمین وحی +فیلم

ساری- ایرنا- مدیرکل فرودگاه های مازندران از اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این گروه از زائران ساعت حدود چهار صبح امروز یکشنبه از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی شدند.

اکبر حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین پرواز زائران مازندرانی حج تمتع ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه فردا دوشنبه عازم عربستان می شوند .

وی تعداد پرواز اعزام زائران مازندرانی به حج تمتع را ۱۸ سورت پرواز اعلام کرد و ادامه داد: زائران مازندرانی از ۶ تا ۱۲ خرداد با ۱۸ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیر کل فرودگاه های مازندران ادامه داد : زائران مازندرانی حج تمتع امسال در قالب ۳۲ کاروان اعزام می شوند.

حسنی اظهار داشت : به تعداد چهار هزار و ۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع از مازندران به زیارت خانه خدا مشرف می شوند.

وی گفت : پس از چشم انتظاری ۱۵ ساله و صرف زمان زیاد و هزینه برای مشرف شدن به حج تمتع با مطالعه و شناخت کامل مناسک حج در این سفر معنوی شرکت کنند و به توصیه روحانیون همراه کاروان ها توجه کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha