۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85489465
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ضبط ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 85489465
ضبط ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت پنج میلیارد و ۹۲ میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق ۹۰ هزار نخ سیگار به ارزش چهار میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و۹۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را در ازای ضبط خودروی حامل معادل ارزش وسیله نقلیه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان یادآور شد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در محور همدان به ساوه از یک خودرو سواری محموله سیگار قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ضبط سیگار قاچاق در همدان

محکومیت یک میلیارد ریالی تاوان عرضه خارج از شبکه برنج دولتی

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند نیز از محکومیت یک میلیاردی واحد صنفی برای عرضه خارج از شبکه برنج یارانه ای خبر داد.

محمود رضا شکرائی به خبرنگار ایرنا گفت: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده عرضه خارج از شبکه ۲۸۰ کیلوگرم برنج یارانه ای به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک و شواهد موجود در پرونده، اتهام عرضه خارج از شبکه کالا را محرز و علاوه بر حکم عرضه کالا در شبکه، متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

شکرائی افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی، گزارش تخلف را تهیه و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر خواروبار فروش در همدان برای عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته

رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان همدان از محکومیت ۵۴۹ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

مهدی محدث گفت: شعبه پنجم بدوی به پرونده یک واحد صنفی خواروبارفروش برای عرضه ۲۲۹ عدد انواع کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۴ میلیون و۹۰۰ هزار ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان همدان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به شواهد موجود، اتهام عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته را محرز و علاوه بر حکم ضبط و انهدام کالاها، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

محدث افزود: بازرسان مرکز بهداشت همدان در بازرسی از واحدهای صنفی ، گزارش تخلف را تهیه و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha